Asiakaskokemus ja laatu

Haluamme, että asukkaamme viihtyvät

Panostamme Mehiläisen ikääntyneiden palvelukodeissa laadukkaaseen hoivaan, hoitoon ja ohjaukseen, maukkaaseen ruokaan, turvallisuutteen, yhteisöllisyyteen sekä siihen, että jokaisella asiakkaalla on oma viihtyisä koti. Korkeatasoinen hoito, kodikas ympäristö, virkistystoiminta, turvallisuus ja tietenkin asukkaan omat yksilölliset tarpeet ohjaavat arjen toimintaa.

Asiakaskokemus laatulupauksen mittarina

Asiakkaidemme oma asiakaskokemus on tärkein laadun mittari, joka on huomioitu Mehiläisen ikääntyneiden palveluiden laatulupauksessa.

Kiinnitämme asumispalveluissamme huomiota laatuun monesta eri näkökulmasta:

  • Henkilökuntamme on koulutettua ja ammattitaitoista.
  • Lisäkoulutuksen avulla ammattilaisemme pitävät ammattitaitoaan yllä ja kehittävät taitojaan.
  • Tilojen suunnittelussa otetaan huomioon aina sekä viihtyvyys ja kodikkuus että turvallisuus ja yhteisöllisyys.
  • Asukkaamme kohdataan yksilöinä ja heidän tarpeensa otetaan kunnioittavasti huomioon.
  • Huomioimme myös asukkaiden omaiset ja läheiset, jotka ovat omalta osaltaan mukana hoitotyön suunnittelussa ja toteuttamisessa. 

Tutustu tarkemmin Mehiläisen laatulupaukseen!


Soita meille (arkisin klo: 9-16):

020 581 3500

  • Yhteydenotto

    Ensisijainen yhteydenottotapa: